13 Eylül 2013 Cuma

PEMBE PANTER LOSİ 22

Evet arkadaşlar driftten vakit buldukca offroad yapmaya calısıyordum fakat bu sefer organızasyon buyuk 29 eyluldekı 1/10 2wd ve 4wd buggy yarıslarına katılacagım , yarış snappye yenı yapılan 1/10 offroad pistinde olucak bu sebeple 1/10 2wd ıcın TLR nin losi 22 kitini sectım.Daha onceden losi nin kalıtesı test edıp onayladıgım ıcın saseyı guven ıcınde aldım ve topladım.Şase out of box gayet yeterlı alu sase ve damperler goz dolduruyor plastık kalıtesıde bır xray olmasa da basarılı:)Şasenın mod a hıc ıhtıyacı yok bende yapmayı dusunmuyorum.Kullandıgım ekıpman ıse...
esc : Hobbywing 120a v2.1
motor : Muchmore fleta 8.5t
servo : Sanwa high torque standard servo
pil : Thunderpower 6000 65c lipo
kumanda : Sanwa M12
lastik : Jconcept supersoft
 



Hiç yorum yok: