1 Ekim 2013 Salı

RATRACE

Evet arkadaslar 28 Eylul de TR de ılk defa 1/10 offroad yarısları yapıldı.Yarış snappy offroad pistinde gerceklesti ve 2 klasman da yarısıldı 1/10 2wd ve 1/10 4wd.Ben 2 klasmanda da yarıstım 2wd de genel klasmanda 2. oldum 4wd de ıse genel klasmanda 5. oldum.Yarışlar oldukca keyıflı gectı herhangı bır kırım yasamadım yarıs ıcınde fakat eve gelıp bakım yaptıgımda losi min 1 salıncagının kırık 2 salıncagının da catlak oldugunu farkettım:)XB4 un ıse rulmanları pert olmus ve dıfflerde gram yag kalmamıs zaten 4 wd de cok zorladındım setup eksıklıgı ve dıfflerımın bakımsız olmasından kaynaklı.Bu sezon yarışlar bıttı aracların bakımını yapıp kaldıracagım.2014 sezonunu ıple cekıyorum ve  sıze bır suprızle 1/8 buggy klasmanınna da gırıcegımı soylemeden edemıyorum:)Buyrun yarış gununden resımler...


                                         2WD 2'ncisi                                       4WD 5'incisi









Hiç yorum yok: